Certyfikat SSL GeoTrust
Darmowa dostawa

Smar F31 Orange 250g SOLDA

Super promocja
Smar wysokofluorowy F31 Orange 250g SOLDA

Cena: 350,00 zł

Cena poprzednia: 530,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 530,00 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:0831OR-250

Producent:Solda

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Wysokofluorowysmar serwisowy do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt włoskiej firmy SOLDA, jest to model F31 Orange (numer katalogowy 0831OR) w dużej kostce o wadze 250g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Smary wysokofluorowe (HF - High Fluor) dzięki dużej zawartości fluoru, który posiada bardzo dobre właściwości hydrofobowe, znacznie poprawiają własności poślizgowe nart i desek snowboardowych, ale trzeba pamiętać, że smary fluorowe pokazują swoją moc przy średniej i dużej wilgotności powietrza czyli większej od 50%.

F31 Orange to smar średnio-miękki w kostce do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego) lub na zimno (wcieramy go w ślizg), o wadze 250g, kolor smaru pomarańczowy, stąd jego nazwa. Zastosowanie bardzo podobne do smaru F31 Pink z tą różnicą, że Pink najlepiej się spisuje na nowych śniegach, a Orange na starszych już opadłych.
Ten wosk działa bardzo dobrze na śniegu, który został zamrożony przez noc, ale nagrzewa się w ciągu dnia.
Jeżeli chodzi o temperatury, można go stosować w zakresie normalnych, zimowych temperatur od -2 do -6 stopni C (temperatura śniegu) lub od +2 C do -9 C (temperatura powietrza) przy wilgotności powietrza wynoszącej od 50% do 80%.

Może być używany jako samodzielny smar do jazdy lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary czysto fluorowe (100% fluory). Przez wielu zawodników w Pucharze Świata używany jest jako samodzielny smar treningowy.
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Linia smarów F31 obejmuje następujące smary wysokofluorowe, które występują w różnych gramaturach wagowych 35g, 60g, 180g i 250g:

 

linia smarów F31 250g SOLDA
 

Charakterystyka techniczna smaru:

Rodzaj smaru:High Fluor

Waga smaru:250g

Zakres temperatur:-2°C do -9°C

Postać smaru:Kostka

Typ smaru:Racing

Dodatek w smarze:Fluor

Temperatura żelazka:120°C-130°C

tabela temperatur smarów SOLDA

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Smar Cleaning Wax 1000g GALLIUM
145,00 zł
szt.Do koszyka
45,00 zł37,00 zł
szt.Do koszyka
Smar Drops Base Glider Cold 3kg RODE
458,00 zł
szt.Do koszyka
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu