O sklepie
SKLEP REMSPORT. Dlaczego taki sklep i skąd taki pomysł ?
Czy nie zdarzyło się Wam, być nieraz niezadowolonym z jakości usług serwisowych, oddając swoje narty lub deskę snowboardową do serwisu ręcznego lub maszynowego ? Myślę, że tak, dlatego zachęcam Was do spróbowania swoich sił w serwisie ręcznym.
Żeby móc samodzielnie wykonać taki serwis będziecie potrzebować odpowiednich narzędzi i akcesorii, stąd pomysł na ten sklep i ja Wam w tym pomogę. Kilka odpowiedzi na Wasze wątpliwości zawarłem w tym filmiku video.
Ideą mojego sklepu jest umożliwienie narciarzom zjazdowym, narciarzom biegowym jak i snowboardzistom, zaopatrzenie się w najróżniejsze akcesoria, narzędzia do smarowania, narzędzia do ostrzenia, narzędzia do tuningu największych światowych producentów:
TOKO - Szwajcaria
MAPLUS - Włochy
SWIX - Norwegia
HOLMENKOL - Niemcy
SNOLI - Austria
START - Finlandia
WINTERSTEIGER - Austria
VOLA - Francja
CRAFT - Szwecja
RODE - Włochy
DMT - USA
NANOX - Włochy
BLIZZARD - Austria
SKIGO - Szwecja
START - Finlandia
DAKINE - USA
NANOWAX - Niemcy
VALLORBE - Szwajcaria
SKI MAN - Włochy
KUNZMANN - Niemcy
VAUHTI - Finlandia
SHIMANO - Japonia
DEMON - USA
SOLDA - Włochy
MBAS - Austria
SNOW GLIDE TOOLS - Francja
RAZE-CAT - Niemcy
SVECOM SKI - Włochy
GALLIUM - Japonia
POWER-EDGE - Szwajcaria
Dzięki wieloletniej, lojalnej współpracy z producentami i dystrybutorami oraz wysokim obrotom jestem w stanie zaoferować Wam towary najwyższej jakości w przystępnych cenach. Konkurencyjność mojej oferty nie opiera się tylko na niskich cenach, ale również na szybkim i bezpośrednim dostępie do szerokiej gamy towaru oraz co bardzo ważne do profesjonalnej obsługi i doradztwa.
W czasach, gdy cena towaru nie jest jedynym argumentem przy jego wyborze, dla klienta czyli dla Was coraz bardziej liczy się punktualność dostaw oraz pełny zakres produktów z tej specjalistycznej branży. Pamiętajcie dzięki takiemu podejściu oszczędzacie czas i pieniądze. Najlepszym dowodem na zadowolenie z zakupów, jest fakt, że już na początku funkcjonowania Sklep Remsport zyskał zaufanie stałych klientów i bardzo dobre recenzje (zapraszam do ich poczytania dział Recenzje i opinie sklepu). Jestem pewien, że Ty też staniesz się przyjacielem Mojego Sklepu, a to dlatego, że moim nadrzędnym celem jest Twoje bezpieczeństwo, przyjemność i komfort jazdy na nartach jak i na desce snowboardowej.
Mam nadzieję, że popularyzacja tak nieskomplikowanych działań jakimi są czynności regeneracji i tuningu nart i desek snowbordowych wpłyną również na wzrost bezpieczeństwa na stokach po których wszyscy się poruszamy. Jestem również pewien, że żyłka majsterkowania nieobca Polakom skłoni wielu Was do samodzielnego serwisowania nart i snowboardów niezależnie od elementu ekonomicznego.
Kilka słów o sklepie i mojej firmie.
Za wszystkimi działaniami w sklepie stoją konkretni ludzie, a w zasadzie jeden człowiek, dokładnie ja - Jacek.
Tak to właśnie JA
Jak już pisałem wyżej, moją pasją jest narciarstwo i wszystko co jest z nim związanie, a w szczególności ręczny serwis. Moje doświadczenie w serwisowaniu nart sprawia, że potrafię pomóc w zakupie i doradzić w wyborze narzędzia, które Cię interesuje.
Brałem udział w wielu szkoleniach prowadzonych w kraju przez takich serwismenów jak:
Marek Żurawiecki – Polska
Franz Nemeth – Austria (HOLMENKOL)
Jacek Nikliński – Polska (HOLMENKOL)
Harri Aaltonen – Finlandia (START)
Hanspeter Streule – Szwajcaria
Giudo Chiarle - Włochy (MAPLUS)
Tomasz Smusz - Polska (TOKO)
Wojciech Szczeciński - Polska (KUNZMANN)
Jakub Malczewski - Polska (VOLA, SNOLI)
Silvano Barco - Italia (REX)
Marek Krężelok - Polska
Steffen Adler - Niemcy (HOLMENKOL)
Marcel Lipburge - Niemcy (HOLMENKOL)
Thomas Burman - Niemcy (HOLMENKOL)
Gregor Sparovec - Słowenia (SWIX)
Jeżeli chodzi o pamiątkowe certyfikaty serwisowe, które otrzymałem podczas tych szkoleń, umieściłem je na specjalnej stronie "Certyfikaty serwisowe". Jednego możesz być pewien - znam się na nartach i na serwisie, toteż chętnie podzielę się z Tobą moją wiedzą.
Jeżeli masz pytania, dręczą Cię wątpliwości, nie wiesz co kupić i jak tego użyć skontaktuj się ze mną. Najprościej zrobisz to poprzez e-mail - sklep@remsport.pl. Jestem do twojej dyspozycji, również telefonicznie pod numerem 508-176-526 od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00 lub lub pod telefonem stacjonarnym w ograniczonym przedziale czasowym (032) 700-37-50 (po godzinie 10:00). Dzwoniąc, uzyskasz odpowiedź najszybciej. Niekiedy, zwłaszcza w sezonie trudno się do mnie zadzwonić, nie denerwuj się, spróbuj później, jak nie to poczekaj, oddzwaniam. Oprócz tego zawsze chętnie porozmawiam z Tobą poprzez popularne komunikatory internetowe: Gadu Gadu (144335) lub Skype (kaja45). Możesz mnie również znaleźć na forach narciarskich www.skiforum.pl i www.skionline.pl/forum i www.skimania.com.pl i www.biegowki.pl/forum i www.snowboard.pl/forum pod loginem "kaja45" i na wielu, wielu innych.
GOPR zaleca staranne przygotowanie sprzętu narciarskiego !!!
Przejdź do strony głównej



