kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

FAQ

Jakie są koszty dostawy zamówionego towaru ?

Koszt dostawy jest zależny od wagi towaru, formy płatności i od wyboru przewoźnika, aby dowiedzieć się więcej o kosztach dostawy zapraszam do zakładki Płatności i dostawa, .

Czy zamówiony towar można odebrać osobiście ?

Tak zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy tj. Tychy, Al. Bielska 137/16 (4 piętro jest winda, na domofonie nazwisko ANTONIK, proszę pamiętać, że jest to mieszkanie prywatne) po wcześniejszym telefonicznym, uzgodnieniu terminu odbioru.

Czy przy wyborze płatności gotówką oraz odbiorze osobistym mogę płacić kartą kredytową ?

Jest taka możliwość, posiadam terminal do obsługi płatności kartami kredytowymi i debetowymi.

Jak długo trwa realizacja zamówienia ?

W większości przypadków czas realizacji zamówienia wynosi 24h (dotyczy to produktów dostępnych w magazynie). Przy produktach, na które trzeba poczekać dłużej znajduje się dokładna informacja o terminie realizacji. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę:

 
  • Paczkomaty 24/7 - zwykle do 2-3 dni roboczych.
  • Kurierem DHL – zwykle 1-2 dni roboczych.

Jak mogę złożyć zamówienie w Sklepie Remsport ?

W Sklepie Remsport można dokonać zakupów na kilka sposobów:

 
  • Składając zamówienie poprzez stosowny formularz (rejestrując się w sklepie jako nowy klient lub zakupy bez rejestracji).
  • Składając zamówienie telefonicznie: 508-176-526 (w godz. 8:00 - 21:00) lub 032 440-12-57 (w godz. 9:00 - 21:00).
  • Składając zamówienie poprzez e-mail: sklep@remsport.pl

Składając zamówienie poprzez e-mail proszę o podanie pełnych danych potrzebnych do zrealizowania zamówienia tj. imienia i nazwiska, dokładnego adresu do wysyłki i nr telefonu, a w przypadku firm nr NIP oraz określenie ilości i nazwy zamawianego produktu.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy w Sklepie Remsport ?

W Sklepie Remsport można za zakupiony towar zapłacić na kilka sposobów:

 
  • Wpłacając należność na konto bankowe sklepu (dane do przelewu na stronie głównej, w dziale Kontakt, Regulaminie).
  • Korzystając z płatności online obsługiwanych przez serwis www.dotpay.pl (płatność kartą kredytową) lub serwis www.przelewy24.pl (płatności online).
  • Przy odbiorze osobistym gotówką lub kartą kredytową.
  • Przy odbiorze zamówienia płacąc kurierowi (wysyłka za pobraniem).

Czy istnieje możliwość zakupu produktu, który nie jest prezentowany na stronach Sklepu Remsport ?

Tak, istnieje taka możliwość, w takim przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mail.

Czy realizujecie wysyłki za granicę ?


Tak, ale tylko po wcześniejszym kontakcie i zapłacie "z góry" za całość zamówienia. Można również złozyć zamówienie w moim drugim sklepie (wersja angielskojęzyczna) pod adresem www.remsport.eu.

Co zrobić jeżeli zapomniałem hasła do swojego panelu (konta) ?

Jeżeli zapomniałeś hasła wejdź do panelu logowania i wypełnij pole "Odzyskiwanie hasła".

Nie mogę dodać produktu do koszyka, co mam zrobić ?

W przypadku, gdy produktu nie można dodać do koszyka oznacza to, iż nie jest on aktualnie dostępny w naszym magazynie. Można go jednak włożyć do "schowka" i poczekać na jego dostawę lub skontaktować się z nami, albo kliknąć specjalne powiadomienie o dostępności (przycisk na karcie produktu).

Czy mogę wycofać złożone zamówienie ?

Tak, zamówienie można wycofać do momentu wysłania towaru. W takim przypadku każdorazowo trzeba skontaktować się z nami najlepiej telefonicznie 508-176-526 lub poprzez e-mail.

Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru i zakupionego w Sklepie Remsport ?

Tak, istnieje taka możliwość. Zgodnie z Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), można odstąpić od umowy kupna towaru, bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Czy w Sklepie Remsport można dokonać zakupów na raty ?

Niestety aktualnie nie ma takiej możliwości i potrzeby.

Czy wszystkie produkty widoczne w Sklepie Remsport są dostępne "od ręki" ?

Tak w przypadku większości produktów. Jesteśmy sklepem posiadający własny magazyn, oczywiście są produkty (z uwagi na wysoką cenę oraz gabaryty) sprowadzane na zamówienie (stosowny zapis znajdziecie zawsze na karcie produktu).

W sklepie są również widoczne produkty aktualnie niedostępne. Z uwagi na taki stan rzeczy każdy klient, ma możliwość umieszczenia go w "schowku", a po uzupełnieniu magazynu otrzymania stosownej informacji poprzez e-mail.


Czy muszę  najpierw założyć konto (zarejestrować), aby dokonać zakupów w Sklepie Remsport ?

Nie trzeba zakładać konta, nasz sklep pozwala na dokonywanie zakupów bez zakładania konta, ale proszę pamiętać o korzyściach jakie płyną z rejestracji tj.

 
  • kwoty poszczególnych zamówień sumują się i w ten sposób wzrasta próg rabatowy,
  • otrzymywania informacji o aktualnych promocjach, wyprzedażach, nowościach itp.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT ?

Tak, każdy klient składając zamówienie ma możliwość wybrania stosownej opcji w formularzu (paragon lub faktura VAT).

Chcę zapłacić za zamówienie przelewem, ale nie mogę znaleźć numeru konta Waszego Sklepu ?

Nr naszego konta i dane do przelewu są podane tu oraz poniżej:

ING Bank Śląski o. w Tychach
36 1050 1399 1000 0022 5839 2915
Remsport Katarzyna Antonik
Al. Bielska 137/16
43-100 Tychy


Czy każde zamówienie musi być potwierdzone telefonicznie lub za pomocą e-mail ?

Nie. Dzwonimy do klienta w celu potwierdzenia zamówienia tylko w sytuacjach budzących naszą wątpliwość.

Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia ?

 
  • Zamówienie otrzymane - pierwszy status, otrzymany zaraz po złożeniu zamówienia (generowany automatycznie).
  • Zamówienie przyjęte - jest to drugi status informujący klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji, a w przypadku płatności przelewem, oczekiwanie na jego zaksięgowanie.
  • Zamówienie realizowane - oznacza, że zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
  • Zamówienie wysłane - oznacza, że zamówienie zostało wysłane do klienta.
  • Zamówienie anulowane - taki status może uzyskać zamówienie, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować. Najczęstszą przyczyną jest brak terminowej wpłaty, brak potwierdzenia zamówienia lub anulowanie zamówienia na prośbę klienta.

Czy mogę otrzymać zamówioną przesyłkę w wyznaczonych przeze mnie godzinach ?

Sklep Remsport nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej DHL i usług Paczkomaty24, w tym za ustalenie godziny doręczenia przesyłki. Kurier lub listonosz nie ma obowiązku ustalać z odbiorcą przesyłki konkretnej godziny dostawy.

W celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy danej przesyłki prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DHL lub najbliższą placówką pocztową.


Czy przed zapłaceniem kurierowi za paczkę mogę sprawdzić jej zawartość ?

Niestety nie. Obowiązkiem kuriera jest dostarczenie przesyłki pod wskazany adres i może się on nie zgodzić na jej otwarcie przed opłaceniem przesyłki pobraniowej.

Mogą natomiast Państwo otworzyć opłaconą już przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić, czy towar nie jest uszkodzony lub wybrakowany. Jeżeli tak będzie, należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i natychmiast powiadomić Sklep Remsport.


Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze do mnie nie dotarła ?

W takim przypadku prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki pocztowej oraz o kontakt z najbliższą placówką pocztową (zgodnie z rejonizacją) lub właściwym oddziałem DHL.

Czy w Sklepie Remsport można liczyć na jakieś zniżki (rabat) ?

Tak. Sklep Remsport nagradza swoich stałych i zarejestrowanych klientów. Proponujemy Państwu zniżki w zależności od wielkości dokonanych zakupów.

Poniżej przedstawiamy tabele ze zniżkami. Suma zakupów jest liczona od momentu rejestracji konta w naszym sklepie.

Przykładowo: robiąc zakupy na kwotę 300 zł otrzymujecie Państwo prawo do 2 % zniżki przy następnych zakupach. Przy ponownych zakupach otrzymacie państwo wybrany towar o 2% taniej. Gdy dokonacie dalszych zakupów np. na kolejne 200 zł otrzymacie już rabat w wysokości 3% ,itd.

Tabela upustów:
  • powyżej:  300zł    2%
  • powyżej: 500zł    3%
  • powyżej: 1000zł    4%
  • powyżej: 1500zł    5%
 Tabela upustów nie obejmuje produktów z kategorii "PROMOCJA".

Czy mogę liczyć na darmową wysyłkę towaru ?


Tak. Przy zamówieniu towaru za minimum 250 zł, ale tylko przy wcześniejszej przedpłacie na konto, a druga sprawa, darmowa wysyłka nie dotyczy produktów, które aktualnie znajdują się w Promocji (obniżonej cenie) system ich nie zlicza. Więcej na stronie Darmowa dostawa

Przejdź do strony głównej