kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Narciarstwo zjazdowe2 » Smary narciarskie3 » Smary na zimno4 » Smar LP2 Hot 75ml MAPLUS

Smar LP2 Hot 75ml MAPLUS

Smar LP2 Hot 75 ml BRIKO-MAPLUS
Cena:78,00 zł
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier InPost - 12,00 zł
Paczkomaty24 - 14,00 zł
Kurier DHL - 15,00 zł
Kurier InPost pobranie - 16,00 zł
Kurier DHL pobranie - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Maplus

Numer katalogowy:MW0982

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

DLACZEGO NASZ SKLEP ?

znacznik 10 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar zmagazynowany
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250 zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)

  • Podziel się

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu

Oferta Sklepu REMSPORT: Smar poślizgowy, fluorowy (LF - Low Fluor) w płynie, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model LP2 Hot Liquid (numer katalogowy MW0982) o pojemności 75ml, polecany do smarowania na zimno nart zjazdowych, nart biegowych i deski snowboardowej.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

nakładanie smaru General Premium Fluor GALLIUM


Smary średniofluorowe (LF - Low Fluor) dzięki średniej zawartości fluoru, który jak wiemy posiada bardzo dobre właściwości hydrofobowe, znacznie poprawiają własności poślizgowe nart i desek snowboardowych, ale trzeba pamiętać, że smary fluorowe pokazują swoją moc (poślizg) przy średniej i dużej wilgotności powietrza czyli większej od 50%.

LP2 Hot to smar średniofluorowy z linii SPORT & RACE LINE, LP2 - Fluorinated Paraffin, tzw. treningowy, idealny na cieplejsze warunki (Polskie, Słowackie i Czeskie stoki). Mający zastosowanie w zakresie temperatur od 0 C do -3 C (temperatura śniegu), polecany na każdy rodzaj śniegu przy wilgotności w zakresie od 30 do 60%. Świetny podkład pod smary z linii HP3.

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Linia smarów LP2 Fluorinated Paraffin 75ml liczy sobie trzy smary:
 

smary smarów LP2 75ml BRIKO-MAPLUS
 
Charakterystyka techniczna smaru:
Typ smaru: Base
Dodatek w smarze: Fluor
Rodzaj smaru: Low Fluor
Pojemność smaru: 75 ml
Zakres temperatur: od 0°C do -3°C
Postać smaru: płyn

SMAROWANIE NA ZIMNO
 

  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wetrzeć smar w porowatą strukturę ślizgu korkiem naturalnym (może być ręcznie lub przy wykorzystaniu Roto Cork).
  3. Odczekać aż smar zastygnie i stężeje, następnie cyklinujemy, wykorzystując do tego celu cyklinę pleksi.
  4. Następnie szczotkujemy szczotką z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również szczotki obrotowej – 1000 do 2000 obr./min., delikatnie dociskając).
  5. Na koniec szczotkujemy (polerujemy) nasz ślizg szczotką z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając ją do ślizgu).

SMAROWANIE RACING NA ZIMNO - rekomendowana technika przy twardym, sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wetrzeć smar w porowatą strukturę ślizgu korkiem naturalnym (może być ręcznie lub przy wykorzystaniu Roto Cork).
  3. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  4. Na koniec polerujemy ślizg wałkiem obrotowym z wełny merynosa długość włosia 5 mm (prędkość od 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika przy twardym sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarskiego o temperaturze 110-120 C (ważna uwaga najlepiej podłożyć pod płytę żelazka płytkę teflonową).
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając)
  4. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

SMAROWANIE RACING NA GORĄCO - rekomendowana technika przy twardym sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wgrzewamy smar za pomocą specjalne suszarki (nagrzewnicy).
  3. Dla zwiększenia efektu wcieramy rozgrzany smar korkiem naturalnym lub packą filcową (bardzo ważne żeby nie używać tego samego korka i tej samej packi filcowej do różnych rodzajów smarów).
  4. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając)
  5. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy wilgotność
  2. Określamy temperaturę

tabela doboru smarów w płynie BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.