kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» » » » Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml MAPLUS

Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml MAPLUS

Smar FP4 Liquid Med 50ml MAPLUS
Cena:385,00 zł
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczkomaty24 - 0,00 zł
Kurier InPost - 0,00 zł
Kurier DHL - 0,00 zł
Kurier InPost pobranie - 15,00 zł
Kurier DHL pobranie - 17,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Maplus

Numer katalogowy:MW0851S8M

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

DLACZEGO NASZ SKLEP ?

znacznik 10 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar zmagazynowany
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250 zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)

  • Podziel się

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100 % fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Liquid Med S8M (numer katalogowy MW0851S8M).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Spray Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Med S8M jest to smar w płynie (no gas) z serii WCR (World Cup Reserved) z dodatkiem molibdenu, używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od -3 C do -8 C przy wilgotności powietrza od 50% do 80%, polecany na zlodowaciały i brudny śnieg zmieszany sztuczny z naturalnym. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd. Zawiera dodatek molibdenu dzięki, któremu jest trudniej ścieralny. Jest to ulepszona wersja sterego smaru FP4 Spray Med SSM.

Stosowany (aplikowany) na zimno jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).

Zalety smarowania ślizgów:

 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Seria smarów z grupy FP4 Liquid Wax (stara seria Spray) liczy sobie cztery smary główne katalogowe:
 

  • FP4 Liquid Cold
  • FP4 Liquid Med
  • FP4 Liquid Supermed
  • FP4 Liquid Hot


smary FP4 Liquid MAPLUS


oraz smary pozakatalogowe (specjalne) dedykowane (dostępne) dla zawodników Pucharu Świata w ramach programu WCR (World Cup Reserved):
 

  • FP4 Liquid Cold Special
  • FP4 Liquid Med Special
  • FP4 Liquid Med Special 8
  • FP4 Liquid Med S8 Molybdeno
  • FP4 Liquid Hot Special
  • FP4 Liquid Hot Special Molybdeno


Charakterystyka techniczna smaru:

Dodatek w smarze: Fluor, Molibden
Rodzaj smaru: 100% Fluor
Pojemność smaru: 50 ml
Zakres temperatur: od -3°C do -8°C
Postać smaru: płyn
Typ smaru: Racing WCR
SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję