kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Smar F15 Yellow 180g SOLDA

Smar niskofluorowy F15 Yellow 180 g SOLDA
Cena:220,00 zł
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 10,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczkomaty24 - 10,00 zł
Kurier InPost - 12,00 zł
Kurier DHL - 15,00 zł
Kurier InPost pobranie - 16,00 zł
Kurier DHL pobranie - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Solda

Numer katalogowy:0832YE

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

DLACZEGO NASZ SKLEP ?

znacznik 10 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar zmagazynowany
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250 zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)

  • Podziel się

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu

Oferta Sklepu REMSPORT: Średniofluorowy (LF - Low Fluoro) smar do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt włoskiej firmy SOLDA, jest to model F15 Yellow (numer katalogowy 0832YE) o wadze 180g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Smary średniofluorowe (LF - Low Fluor) dzięki średniej zawartości fluoru, który jak wiemy posiada bardzo dobre właściwości hydrofobowe, znacznie poprawiają własności poślizgowe nart i desek snowboardowych, ale trzeba pamiętać, że smary fluorowe pokazują swoją moc przy średniej i dużej wilgotności powietrza czyli większej od 30%.

F15 Yellow to smar miękki w kostce do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego) lub na zimno (wcieramy go w ślizg), o wadze 180g, kolor smaru żółty, stąd jego nazwa. Ma zastosowanie w warunkach śniegowych w okolicach zera (powyżej i poniżej). Działa najlepiej podczas topnienia śniegu. Jeżeli chodzi o temperatury, można go stosować w zakresie ciepłych, zimowych temperatur od 0 do -1 stopni C (temperatura śniegu) lub od +5 C do -4 C (temperatura powietrza) przy wilgotności powietrza wynoszącej od 30% do 60%.

Może być używany jako samodzielny smar do jazdy lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary wysokofluorowe (HF) lub czysto fluorowe (100% fluory). Przez wielu zawodników w Pucharze Świata używany jest bardzo często jako samodzielny smar treningowy.

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Seria Medium Fluor F15 włoskiej firmy SOLDA to smary ze średnią domieszką fluoru (związek hydrofobowy), który zapewnia dużo lepszy poślizg niż smary nie mające tego dodatku. Seria ta zawiera kilka smarów w różnej postaci: o pojemności 90ml w płynie, o pojemności 180ml w paście i w kostce: 35g, 60g i 180g.


seria smarów F15 Medium Fluor 60 g SOLDA

 
Charakterystyka techniczna smaru:
Dodatek w smarze: Fluor
Rodzaj smaru: Low Fluor
Waga smaru: 180 g
Postać smaru: kostka
Zakres temperatur: od 0°C do -1°C
Typ smaru: Racing Low
Temperatura żelazka: od 115°C do 125°C
Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu
 

szczotkowanie strukturyzacyjne wg. Toko


Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru)
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Toko


Rozprasowujemy smar po całym ślizgu
 

rozprowadzanie smaru żelazkiem wg. Toko

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.