
Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł
Numer katalogowy:5500217
Producent:Toko
Stan magazynowy:9 szt.
Kod EAN:7613186050580
Stan produktu:Nowy
Gwarancja:Gwarancja producenta
 20 lat doświadczenia
 20 lat doświadczenia Wysyłka towaru w 24h
 Wysyłka towaru w 24h Towar na magazynie
 Towar na magazynie Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
 Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL) Darmowa dostawa już od 100zł
 Darmowa dostawa już od 100zł Fachowe doradztwo i pomoc
 Fachowe doradztwo i pomoc Najlepsza obsługa
 Najlepsza obsługa Szeroki asortyment
 Szeroki asortyment Rabaty dla stałych klientów
 Rabaty dla stałych klientów Dogodne formy płatności (przelewy online)
 Dogodne formy płatności (przelewy online) 100% Polska firma
 100% Polska firma 
Oferta Sklepu REMSPORT: Smar serwisowy do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt szwajcarskiej firmy TOKO, jest to model Blocwax Universal (numer katalogowy 5500217), o wadze około 52g tzw. serwisowy bez opakowania.
  

Smary hydrocarbonowe (H - hydrocarbon) polecane są na każdy rodzaj śniegu, stosowane w niskiej i średniej wilgotności powietrza mniejszej od 40%.
Blocwax Universal Toko to idealny smar do czyszczenia i konserwacji ślizgu. Polecany dla wszystkich którzy potrzebują jednego smaru na każde warunki śniegowe. Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego), kolor smaru biały, nadaje się na każde warunki temperaturowe i śniegowe.
Smary bazowe zostały udoskonalone do najwyższego poziomu dzięki zastosowaniu w różnych zakresach temperaturowych. Smary bazowe mają za zadanie utwardzić spody nart oraz je skutecznie chronić, zwiększają odporność na ścieralność smarów właściwych.
Zalety smarowania ślizgów:
  
Seria smarów serwisowych Blocwax TOKO liczy trzy modele, każdy o wadze 52g:
  
Zakres temperatur:0°C do -20°C
Rodzaj smaru:Hydrocarbon
Postać smaru:Kostka
Waga smaru:52g
Typ smaru:Universal
Temperatura żelazka:110°C-120°C
Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od wyboru producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu.
  

Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (proszę pamiętać temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru, jeżeli na smarze nie ma określonej temperatury dobieramy taki nastaw na żelazku, żeby smar po dotknięciu rozgrzanej płyty zaczął się topić, jeżeli zacznie Wam dymić się tzn. że temperatura nastawu żelazka jest za wysoka).
  

Rozprasowujemy smar po całym ślizgu (proszę pamiętać o żelaznej zasadzie wszystko co robimy podczas procesu smarowania na gorąco zaczynamy od dziobu a kończymy na piętce-tyle).
  

Cyklinujemy czyli zdzieramy naddatek smaru ze ślizgu za pomocą cykliny z pleksi (dla nart zjazdowych i biegowych - narciarskiej, dla snowboardów - snowboardowej różnica w długości)
  

Pamiętamy, aby cyklinę naostrzyć (tylko ostra cyklina zda egzamin i nie pozostawi rys, wyżłobień itp.), cyklinę ostrzymy specjalną ostrzałką do cyklin wybór modeli i rozwiązań jest bardzo duży, poniżej na zdjęciach dwa warianty najpopularniejsze.
  


W narcie biegowej dodatkowo czyścimy środkowy rowek specjalną cykliną biegową do rowków. 
  

Po z cyklinowaniu szczotkujemy najpierw szczotką nylonową twardą, a na samym końcu polerujemy szczotką nylonową miękką lub szczotką z naturalnego włosia (zazwyczaj końskiego), która posiada właściwości antystatyczne.
  

Filmik przedstawiający wykonanie tej czynności (narty zjazdowe i narty biegowe).
Oczywiście za pomocą tej metody smarujemy ślizgi zarówno w nartach zjazdowych, nartach biegowych jak desce snowboardowej, tak naprawdę różnica będzie tylko i wyłącznie w ich mocowaniu (dla nart biegowych zastosujemy imadło biegowe, dla desek snowboardowych zastosujemy imadło snowboardowe) oraz dodatkowemu oczyszczeniu rowka w narcie biegowej. 
Jakie narzędzia będą nam potrzebne do wykonania tej czynności:
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.