Strona główna » Smar FP4 Powder Med S8M 30g MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar FP4 Powder Med S8M 30g MAPLUS

Smar FP4 Powder Med SSM 30g MAPLUS

Cena: 850,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

Dostępność:Nieprodukowany

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:MW0841S8M

Producent:Maplus

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)
Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar w proszku dla zawodników i nie tylko z serii FP4 Perfluorinated Powder Wax czyli 100 % fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Powder Med S8M (numer katalogowy MW0841S8M) o wadze 30g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Pełnofluorowe smary do nart zjazdowych wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy (bazowy). Smary pełnofluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Powder Med S8M to smar w proszku z serii WCR (World Cup Reserved) z dodatkiem molibdenu, mający zastosowanie w warunkach dużej wilgotności powietrza wynoszącej od 50 do 80%, na śnieg zmrożony i brudny (zanieczyszczony) w zakresie temperatur wynoszących od -3 C do -8 C (temperatura śniegu). Dodatek molibdenu sprawia, że smar jest trudnościeralny. Zastępuję on model Powder Med SSM, nowy model w testach jest lepszy o d starszej wersji SSM.
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Można go używać stosując metodę nakładania smaru tzw. na gorąco (aplikacja za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego)
 

nakładanie proszku na slizg narty Galliumrozsmarowywanie smaru w proszku Gallium


lub aplikacja na zimno: wcieranie smaru w proszku przy pomocy korka naturalnego lub filcu (więcej o aplikacji smaru FP4 Powder w zakładce "Sposób użycia").
 

wcieranie smaru w proszku korkiem naturalnym Gallium
polerowanie finalne smaru w proszku Gallium


Seria smarów z grupy FP4 Powder liczy sobie trzynaście smarów:

Smary główne katalogowe:
 

 

smary z serii FP4 Powder 30g BRIKO-MAPLUS


Smary poza katalogowe (specjalne tzw. pucharowe WCR - World Cup Reserved):
 


Charakterystyka techniczna smaru:

Postać smaru:Proszek

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor/Molybden

Rodzaj smaru:100% Fluor

Waga smaru:30g

Zakres temperatur:-3°C do -8°C

Temperatura żelazka:160°C

SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (należy pamiętać o podłożeniu pod żelazko karty teflonowej), temperatura płyty żelazka 160 C.
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając).
  4. Ponownie wprasowujemy smar żelazkiem o temperaturze 160 C.
  5. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra 1000 do 1500 obr./min (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  6. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  7. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  8. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  9. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
85,00 zł53,00 zł
szt.Do koszyka
Stick VP30 Light Blue SWIX
90,00 zł
szt.Do koszyka
70,00 zł56,00 zł
szt.Do koszyka
Pozostałe produkty z kategorii
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu