kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Narciarstwo zjazdowe2 » Smary narciarskie3 » Smary na gorąco4 » Smary Racing Finish Fluor5 » Smar FP4 Powder Hot Special 30g MAPLUS

Smar FP4 Powder Hot Special 30g MAPLUS

Smar FP4 Powder Hot Special 30g MAPLUSSmar FP4 Powder Hot Special 30g MAPLUS
Smar FP4 Powder Hot Special 30g MAPLUSSmar FP4 Powder Hot Special 30g MAPLUS
Cena:550,00 zł
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier InPost - 0,00 zł
Paczkomaty24 - 0,00 zł
Kurier DHL - 15,00 zł
Kurier InPost pobranie - 16,00 zł
Kurier DHL pobranie - 20,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Maplus

Numer katalogowy:MW0842S

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

DLACZEGO NASZ SKLEP ?

znacznik 10 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar zmagazynowany
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250 zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)

  • Podziel się

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Akcesoria dodatkowe
  • Recenzje produktu
Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar w proszku dla zawodników i nie tylko z serii FP4 Perfluorinated Powder Wax czyli 100 % fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Powder Hot Special (numer katalogowy MW0842S) o wadze 30g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Pełnofluorowe smary do nart zjazdowych wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy (bazowy). Smary pełnofluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Powder Hot Special to smar w proszku z serii WCR (World Cup Reserved), mający zastosowanie w warunkach dużej wilgotności powietrza wynoszącej od 70 do 100%, na mokry, w zakresie temperatur wynoszących od 0 C do -3 C (temperatura śniegu).

Zalety smarowania ślizgów:
 
  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Można go używać stosując metodę nakładania smaru tzw. na gorąco (aplikacja za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego)
 

nakładanie proszku na slizg narty Galliumrozsmarowywanie smaru w proszku Gallium


lub aplikacja na zimno: wcieranie smaru w proszku przy pomocy korka naturalnego lub filcu (więcej o aplikacji smaru FP4 Powder w zakładce "Sposób użycia").
 

wcieranie smaru w proszku korkiem naturalnym Gallium
polerowanie finalne smaru w proszku Gallium


Seria smarów z grupy FP4 Powder liczy sobie trzynaście smarów:

Smary główne katalogowe:
 

 

smary z serii FP4 Powder 30g BRIKO-MAPLUS


Smary poza katalogowe (specjalne tzw. pucharowe WCR - World Cup Reserved):
 


Charakterystyka techniczna smaru:
Waga smaru: 30 g
Postać smaru: proszek
Zakres temperatur: od 0°C do -3°C
Typ smaru: Racing WCR
Dodatek w smarze: Fluor
Rodzaj smaru: 100% Fluor
Temperatura żelazka: 160°C
SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (należy pamiętać o podłożeniu pod żelazko karty teflonowej), temperatura płyty żelazka 160 C.
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając).
  4. Ponownie wprasowujemy smar żelazkiem o temperaturze 160 C.
  5. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra 1000 do 1500 obr./min (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  6. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  7. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  8. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  9. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS
Sitko do smarów w proszku BRIKO-MAPLUS

Sitko do smarów w proszku MAPLUS

16,00 zł
szt.Do koszyka

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.