kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Narciarstwo zjazdowe » Smary narciarskie » Smary Racing Finish » Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS
Filtry
Kategorie Inne
Producenci
Dlaczego Nasz Sklep

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (EV SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności
znacznik 100% Polska firma

Certyfikat SSL
Certyfikat SSL GeoTrust
Waluta

Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS

Nowość
Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS
Cena:450,00 zł
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Producent:Maplus

Numer katalogowy:MW0851S8MN

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

Waga:0,06 kg

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100% fluorocarbon PFOA FREE, produkt włoskiej firmy MAPLUS, jest to model FP4 Liquid Med S8 Moly New (numer katalogowy MW0851S8MN).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Spray Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Med S8M jest to smar w płynie (no gas) z serii WCR (World Cup Reserved) z dodatkiem molibdenu,
bez szkodliwego dla środowiska dodatku C6 (PFOA-Free), używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od -3 C do -8 C przy wilgotności powietrza od 50% do 80%, polecany na zlodowaciały i brudny śnieg zmieszany sztuczny z naturalnym. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd. Zawiera dodatek molibdenu dzięki, któremu jest trudniej ścieralny. Jest to ulepszona wersja starego smaru FP4 Spray Med SSM.

Smary Ecofluorwax
nie zawierają CFC i nie są szkodliwe dla środowiska. Smar zgodny z wymogami FIS na sezon 2021/2022.

Stosowany (aplikowany) na zimno jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Charakterystyka techniczna smaru:

Zakres temperatur: -3°C do -8°C
Rodzaj smaru: 100% Fluor (PFOA FREE)
Dodatek w smarze: Fluor/Molybden
Typ smaru: Racing WCR
Postać smaru: Płyn
Pojemność smaru: 50ml
SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Zestaw Pro Liquid Set GALLIUM
szt.Do koszyka

Smar FC Powder Cold 30g VAUHTI

634,00 zł499,99 zł
szt.Do koszyka
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu