Dostępność:Niedostępny - zadzwoń
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł
Numer katalogowy:F4-900-180
Producent:Swix
Stan magazynowy:0 szt.
Kod EAN:7045951983746
Stan produktu:Nowy
Gwarancja:Gwarancja producenta
 20 lat doświadczenia
 20 lat doświadczenia Wysyłka towaru w 24h
 Wysyłka towaru w 24h Towar na magazynie
 Towar na magazynie Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
 Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL) Darmowa dostawa już od 100zł
 Darmowa dostawa już od 100zł Fachowe doradztwo i pomoc
 Fachowe doradztwo i pomoc Najlepsza obsługa
 Najlepsza obsługa Szeroki asortyment
 Szeroki asortyment Rabaty dla stałych klientów
 Rabaty dla stałych klientów Dogodne formy płatności (przelewy online)
 Dogodne formy płatności (przelewy online) 100% Polska firma
 100% Polska firma 
Oferta Sklepu REMSPORT: Hydrocarbonowy, serwisowy smar uniwersalny, produkt norweskiej firmy SWIX, jest to model z serii F4 Universal Solid Glide Wax (numer katalogowy F4-900-180), serwisowy (opakowanie bez zamykanego wieczka) w dużej 180g kostce.

F4-900 to smar serwisowy (w pudełku bez wieczka) uniwersalny w kostce 180g do stosowania na gorąco, w zakresie temperatur wynoszących od +10 do -10 stopni C. Łatwo topiąca się miękka parafina idealna do nasycania lub zabezpieczania struktury ślizgu lub jako smar podstawowy przy średniej/wyższej temperaturze śniegu. Zapewnia doskonały poślizg w każdych warunkach pogodowych.
Może być używany jako samodzielny smar do jazdy lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary średniofluorowe i wysokofluorowe. Jest to najczęściej używany smar przez zawodników i serwismenów do treningów i rozgrzewki.
Nowa formuła tych smarów pozwala po około 10 minutach i ochłodzeniu smaru leżącego na ślizgu do temperatury pokojowej, ponowne jego rozgrzanie i rozsmarowanie na ślizgu dla lepszej trwałości.
  
Charakterystyka techniczna smaru:
Zakres temperatur:+10°C do -10°C
Rodzaj smaru:Hydrocarbon
Postać smaru:Kostka
Waga smaru:180g
Typ smaru:Universal
Temperatura żelazka:130°C
Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu

Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru)
  

Rozprasowujemy smar na całym ślizgu
  

Ze smaru Swix F4 (w paście) korzystam od wielu lat. Tak naprawdę to dla amatora do swobodnej jazdy jest po prostu "za dobry". ;-) Poślizg nart po śniegu za każdym razem zaskakuje. Różnica jest szczególnie duża przy mokrym śniegu. Do smarowania na gorąco miałem kupić uniwersalny Barwax Toko, też bardzo dobry w każdych warunkach, ale za tę cenę rezygnacja ze Swix F4 to by był grzech śmiertelny! :-) Tadek
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.