kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Smar C139 Powder 30g VAUHTI

NowośćSuper promocja
Smar C139 Powder 30g VAUHTI
Cena:620,00 zł527,00 zł
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka
i-Raty - raty online    i-Leasing - leasing online

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier InPost - 0,00 zł
Paczkomaty24 - 0,00 zł
Kurier DPD - 15,00 zł
Kurier DHL - 18,00 zł
Kurier InPost pobranie - 16,00 zł
Kurier DPD pobranie - 20,00 zł
Kurier DHL pobranie - 22,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Vauhti

Numer katalogowy:C139

Stan magazynowy:

Kod EAN:6419696082469

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

DLACZEGO NASZ SKLEP ?

znacznik 15 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar zmagazynowany
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250 zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu
Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar w proszku dla zawodników i nie tylko z serii Racing Wax Powder Wax czyli 100% fluorocarbon, produkt fińskiej firmy VAUHTI, jest to model C139 Powder (numer katalogowy C139) o wadze 30g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Pełnofluorowe smary do nart zjazdowych wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy (bazowy). Smary pełnofluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

C139 Powder to smar w proszku z serii WCR (World Cup Reserved), mający zastosowanie w warunkach wysokiej wilgotności powietrza, przeznaczony na każdy mokry śnieg, w zakresie temperatur wynoszących od +10*C do -4*C.
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Seria smarów z grupy WCR Powder liczy sobie trzynaście smarów:
 

  • C9 Powder,
  • C11 Powder,
  • C12 Powder,
  • C13 Powder,
  • C125 Powder,
  • C139 Powder,
  • C151 Powder,
  • C330 Powder,
  • A117 Powder.

Charakterystyka techniczna smaru:
Zakres temperatur: od +10°C do -4°C
Waga smaru: 30 g
Rodzaj smaru: 100% Fluor
Dodatek w smarze: Fluor,
Typ smaru: Racing WCR
Postać smaru: proszek
Temperatura żelazka: 160°C
SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (należy pamiętać o podłożeniu pod żelazko karty teflonowej), temperatura płyty żelazka 160 C.
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając).
  4. Ponownie wprasowujemy smar żelazkiem o temperaturze 160 C.
  5. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra 1000 do 1500 obr./min (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  6. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  7. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  8. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  9. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.