kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Filtry
Certyfikat SSL
Certyfikat SSL GeoTrust

Smar serwisowy F4-900 180g SWIX

Smar serwisowy F4-900 SWIXSmar serwisowy F4-900 SWIX
Smar serwisowy F4-900 SWIXSmar serwisowy F4-900 SWIX
Cena:60,00 zł

Chwilowo niedostępny

Dostępność:Niedostępny - zadzwoń

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier InPost - 12,00 zł
Paczkomaty24 - 14,00 zł
Kurier DHL - 18,00 zł
Kurier InPost pobranie - 16,00 zł
Kurier DHL pobranie - 22,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Swix

Numer katalogowy:F4-900-180

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 15 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu

Oferta Sklepu REMSPORT: Średniofluorowy, serwisowy smar uniwersalny, produkt norweskiej firmy SWIX, jest to model serwisowy (opakowanie bez zamykanego wieczka) z serii F4 Universal Glide Wax (numer katalogowy F4-900-180), w dużej 180g kostce.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


F4-900 to smar serwisowy (w pudełku bez wieczka) uniwersalny z dodatkiem fluoru, w kostce 180g do stosowania na gorąco, w zakresie temperatur wynoszących od +10 do -10 stopni C. Łatwo topiąca się miękka parafina idealna do nasycania lub zabezpieczania struktury ślizgu lub jako smar podstawowy przy średniej/wyższej temperaturze śniegu. Zapewnia doskonały poślizg w każdych warunkach pogodowych.

Może być używany jako samodzielny smar do jazdy lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary wysokofluorowe. Jest to najczęściej używany smar przez zawodników i serwismenów do treningów i rozgrzewki.

Nowa formuła tych smarów pozwala po około 10 minutach i ochłodzeniu smaru leżącego na ślizgu do temperatury pokojowej, ponowne jego rozgrzanie i rozsmarowanie na ślizgu dla lepszej trwałości.
 

Zalety smarowania ślizgów smarem metodą na gorąco:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po twardym śniegu.


Charakterystyka techniczna smaru:

Zakres temperatur: od +10°C do -10°C
Waga smaru: 180 g
Rodzaj smaru: Low Fluor
Dodatek w smarze: Fluor
Typ smaru: Universal Fluoro
Postać smaru: kostka
Temperatura żelazka: 130°C

Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu

szczotkowanie strukturyzacyjne wg. Toko


Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru)
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Toko


Rozprasowujemy smar na całym ślizgu
 

rozprowadzanie smaru żelazkiem wg. Toko

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.