kontakt z Remsport
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» » Smar FP4 Powder Hot 10g MAPLUS

Smar FP4 Powder Hot 10g MAPLUS

Smar FP4 Powder Hot 10g MAPLUS
Cena:190,00 zł

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

Dostępność:Nieprodukowany

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 9,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczkomaty24 - 9,00 zł
Kurier InPost - 11,00 zł
Kurier DHL - 13,00 zł
Kurier InPost pobranie - 15,00 zł
Kurier DHL pobranie - 17,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Producent:Maplus

Numer katalogowy:MW0642

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

DLACZEGO NASZ SKLEP ?

znacznik 10 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar zmagazynowany
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 250 zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)

  • Podziel się

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu
Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar w proszku dla zawodników i nie tylko z serii FP4 Perfluorinated Powder Wax czyli 100 % fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Powder Hot (numer katalogowy MW0642) o wadze 10g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Pełnofluorowe smary do nart zjazdowych wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy (bazowy). Smary pełnofluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Powder Hot to smar w proszku, mający zastosowanie w warunkach dużej wilgotności powietrza wynoszącej od 60 do 100%, na stare, przetransformowane i krystaliczne śniegi, w zakresie temperatur wynoszących od 0 C do -3 C (temperatura śniegu).

Zalety smarowania ślizgów:

 
  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Można go używać stosując metodę nakładania smaru tzw. na gorąco (aplikacja za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego)
 

nakładanie proszku na slizg narty Galliumrozsmarowywanie smaru w proszku Gallium


lub aplikacja na zimno: wcieranie smaru w proszku przy pomocy korka naturalnego lub filcu (więcej o aplikacji smaru FP4 Powder w zakładce "Sposób użycia").
 

wcieranie smaru w proszku korkiem naturalnym Gallium
polerowanie finalne smaru w proszku Gallium


Seria smarów z grupy FP4 Powder liczy sobie cztery smary o wadze 10 g:
 


smary z serii FP4 Powder 10g BRIKO-MAPLUS

 
Charakterystyka techniczna smaru:
Rodzaj smaru: 100% Fluor
Waga smaru: 10 g
Postać smaru: proszek
Zakres temperatur: od 0°C do -3°C
Typ smaru: Racing
Dodatek w smarze: Fluor
Temperatura żelazka: 160°C
SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (należy pamiętać o podłożeniu pod żelazko karty teflonowej), temperatura płyty żelazka 160 C.
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając).
  4. Ponownie wprasowujemy smar żelazkiem o temperaturze 160 C.
  5. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra 1000 do 1500 obr./min (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  6. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  7. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  8. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  9. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję